fredag den 5. oktober 2007

Misdannelsesscanning - 20+3

I dag blev jeg scannet for misdannelser. Heldigvis var alt som det skulle være. Mine organer var fine, jeg havde alle ben og arme, og min rygrad var rigtig flot. Mor og far havde håbet de kunne se kønnet i dag, men hende der scannede, sagde det var for tidligt. Alligevel kaldte hun mig for "hun", så måske er jeg en lille pige? Mor og far vil købe en extra scanning om en måneds tid, for de er så nysgerrige, at de bare VIL vide om jeg er en dreng eller en pige.

Her ligger jeg og sutter på mine fingre:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Her kan man se min profil og min tykke mave rigtigt tydeligt:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vi fik ikke at vide hvor lang jeg er nu, men terminsdatoen blev flyttet fra 22/2 til 19/2. Ifølge bøgerne, svarer det til at jeg er ca. 20 cm fra hoved til hæl.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Blob!
Du har en smuk profil.
Og du ligner mig på mavestørrelsen.
Fra din egen mormor

Anonym sagde ...

Næ, hvor er den sød! Vi vil også se nogle mave-billeder...

Anonym sagde ...

Ja, frem med billederne af din mors voksende mave!!!