onsdag den 15. august 2007

Nakkefoldsscanning - 12+5

Her er jeg 12+5 uger gammel. Jeg blev scannet for at måle min nakkefold. Risikoen for Downs syndrom var 1:1.865, så mon ikke jeg kommer ud sund og rask? Man kan se min rygrad som perler på en snor, og jeg har en tyk mave, fordi mine organer er færdigtdannede, og næsten ikke har plads derinde endnu. Jeg har et ret stort hoved, og de sorte pletter man kan se, er vist ret normale og skyldes at min hjerne stadig udvikler sig. Min mor synes jeg ligner en sur abe, men som min moster Nina siger, hvem ville så ikke blive sur, når man bliver vækket midt i en dejlig lur?!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Her har mor sat en gul streg rundt om mig. Sikke lange ben jeg har.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jeg måler ca. 65 mm fra hoved til numse. Man medtager ikke benlængden endnu, da jeg ligger med benene bøjet.

Ingen kommentarer: