tirsdag den 27. november 2007

Jeg er en pige :-)

Så blev det endelig dagen for afsløringen af mit køn. 19 havde stemt, og 10 troede jeg var en dreng, mens 9 gættede rigtigt, og mente jeg var en pige.

Moderkagen ligger forrest under min mors maveskind, så i starten af scanningen lå jeg med hovedet begravet i den, som var det en blød pude. De jeg endelig kom fri af moderkagen, ville jeg ikke vise mit ansigt, så jeg gemte mig bag hænderne en 20 minutters tid! Men så kiggede jeg alligevel lidt frem, og som i kan se på billederne, lavede jeg alle mulige ansigter. Hende der scannede mig, syntes jeg var meget udtryksfuld.

Selvom jeg næsten ser ud som en færdig baby, vejer jeg kun ca. 1200 g, så jeg skulle gerne nå op på 3-4 kg i løbet af de næste 3 måneder i maven, før jeg kommer ud.

Mine forældre er ret sikre på at jeg skal hedde Nikoline eller Ingrid Nikoline. Men måske ændrer de mening, hvem ved :-)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Her ligger jeg og putter


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Her kan man se mit ansigt tydeligt


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Her rækker jeg tunge :-p


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Her smiler jeg frækt bagefter


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Her kan man ane mit genetiske ophavs gode anlæg for at tænke ;o)


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

og her viser jeg, at jeg allerede er en fin lille prinsesse, der kan stritte med lillefingeren. Eller for dem der kan huske Brødrene Gebis, rækker jeg måske i virkeligheden en fuk-finger :-)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

HURRA - DET BLIVER EN PIGE! PIGER ER BARE BEDRE!!! JA - DE ER! TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE
FRA NINA (og Mark :-))

Anonym sagde ...

Du ligner en rigtig prinsesse og er allerede god til at lege gæt og grimasser. Nu kan du øve dig lidt mere, så du kan skære ansigt, når du kommer til verden om tre måneder. Jeg glæder mig til at give dig et velkomstknus.
(far)mutti

Familien Rom sagde ...

Ihhhh hvor er det fantastisk - en pige. Altså en dreng havde været lige så fantastisk :) Sikke nogle dejlige billeder. Glæder mig helt vildt til øjestenen kommer til verden.

Stort knus
Svigerinden fra familien Rom ;)

Anonym sagde ...

Så skal der soja på rullen!

Anonym sagde ...

OH! SOOOOO CUTE! Can't wait to meet you and the princess, i think you have to name it after xena or smth, thihihhihi!

I'll write to you soon!

I'd hug you, but my arms wouldn't reach around you ;)