søndag den 30. marts 2008

Marts 2008

Her er lidt billeder fra marts. Jeg er en rigtig lille charmetrold, og begyndte at smile, da jeg var 4 uger gammel. Jeg er næsten altid i godt humør, undtagen om aftenen, hvor jeg godt kan have en ulvetime. Vi har dog fundet ud af, at det mest skyldes, at jeg gerne vil ammes hver halve time, indtil jeg sover. Jeg sover ca. kl. 22, og vågner 3-4 gange og får mad, og står op ved 9-tiden.


Når jeg lige er blevet ammet, bliver jeg sååååå træt, og sover tungt i et par minutter, indtil jeg vågner på et splitsekund, og er helt frisk igen. Mor og far kalder det mælkedoping.
Marts-maelkedoping


Her får mor en lektion i, hvorfor det er vigtigt ALTID at have en stofble over skulderen. Jeg er en supergylpist.
Marts-gylp


Zzzzzzzzzzzzzzzz
Marts-soevn


Jeg er meget opmærksom. Jeg holder øje med tingene, og har allerede glæde af aktivitetsstativet, men kan dog ikke helt ramme figurene endnu.
Marts-aktivitet


Sikke en smuk og tænksom pige ;-)
Marts-taenksom

Ingen kommentarer: