mandag den 7. januar 2008

Større og større

Den 31/12 2007 var vi til 3. jordemoderbesøg, da jeg var 32+6 uger gammel. Vi fik snakket fødslen igennem, og alt ser fint ud, bortset fra lidt sukker i min mors urin, som skal undersøges den 22/1. Men det er sikkert ikke noget. Jeg blev skønnet til at være lidt over gennemsnittet størrelsesmæssigt, hvilket svarer til omkring 2200 g, så jeg vejer nok omkring 2500 g i dag. Hvis jeg bliver ved med at følge kurven, kommer jeg nok til at veje omkring 3500 g når jeg kommer ud.

Her er lidt billeder af min mors mave - hun har taget ca. 16 kg på, og det er vist ikke baby det hele ;-)
mave-33plus5

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Blob!
Hvor bliver din mors mave bare stor og flot. Nu kan man også se navlen stritte frem.
Og du laver ballade hver aften/nat mellem 12 og 1, har din mor og far fortalt!
Jeg glæder mig vildt meget til at se dig i virkeligheden.
Knus fra Vivi